"Any colour - so long as it's Chocolate"

Friday, February 11, 2011

Cinta Cokelat

Terima Kasih Cinta... Cokelat?
Cinta pada cokelat sentiasa ada dalam hati. Sejak kecil saya sangat suka pada Cokelat. Kalau dikenangkan memang tak terkira jenis dan variasi cokelat yang sudah dijamah. Bukan  setakat  cokelat jenama tempatan cokelat import lagi lah tidak terkira banyaknya. 

Namun apabila difikirkan semula, saya dapati sayang seribu kali sayang sebab tiada sebarang rekod atau catatan pernah dibuat. Jika ditanya cokelat apa yang paling sedap? Saya termanggu... Jika ditanya cokelat apa paling mahal? Cokelat apa paling pahit pernah dirasa? ... Masih tiada jawapan.

Menyedari kekurangan komitmen cinta saya pada cokelat maka terhasillah blog ini. Antara resolusi Tahun Baru 2011 saya loretkan catatan cinta saya pada cokelat. Moga cinta Cokelat saya mekar kembali... LOVE u CHOCO

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...